nie: 10:00 - 20:00; Najbliższa niedziela (22.12): handlowa en

Rossmann posiada w Polsce 1000 drogerii, a na jego sklepowych półkach znajduje się ponad 16 tys. produktów. Firma jest liderem rynku chemiczno-kosmetycznego. Przez 22 lata swojej działalności Rossmann stał się w Polsce synonimem słowa „drogeria”. Codziennie zakupy w sklepach sieci robi 600 tys. klientów. W portfolio firmy można znaleźć 800 marek: zagranicznych i polskich. Rossmann posiada również 35 marek własnych, takich jak Isana – znana i lubiana marka do pielęgnacji ciała i włosów, Babydream – kosmetyki i artykuły spożywcze dla dzieci, Alouette – marka produkująca wyroby higieniczne oraz Domol – artykuły chemii domowej. W rankingu opracowanym przez OC&C Strategy Consultants w 2014 roku firma zajęła 1. miejsce w zakresie obsługi klienta wśród sieci detalicznych w Polsce.

Rossmann stara się ułatwiać klientom wybór odpowiednich dla nich kosmetyków. Pomaga w tym na przykład dystrybuowany bezpłatnie magazyn „Skarb”. W Polskim Badaniu Czytelnictwa magazynów

i czasopism kobiecych (listopad 2014) zajął on 2. miejsce, uzyskując 7,6%. Zainteresowaniem konsumentów cieszy się również portal doradczy Rossnet.pl – miesięcznie notuje on 20 milionów odsłon.

  • pon - sob: 09:00 - 21:00,
    nie: 09:00 - 20:00
  • F600BB67-42E0-41DA-810D-8131CD1E3618 Created with sketchtool. (22) 873 28 01
  • CC0BFDF4-33B5-406B-B63E-B23B2D2A2F0D Created with sketchtool. Zdrowie i uroda

ROSSMANN

Rossmann posiada w Polsce 1000 drogerii, a na jego sklepowych półkach znajduje się ponad 16 tys. produktów. Firma jest liderem rynku chemiczno-kosmetycznego. Przez 22 lata swojej działalności Rossmann stał się w Polsce synonimem słowa „drogeria”. Codziennie zakupy w sklepach sieci robi 600 tys. klientów. W portfolio firmy można znaleźć 800 marek: zagranicznych i polskich. Rossmann posiada również 35 marek własnych, takich jak Isana – znana i lubiana marka do pielęgnacji ciała i włosów, Babydream – kosmetyki i artykuły spożywcze dla dzieci, Alouette – marka produkująca wyroby higieniczne oraz Domol – artykuły chemii domowej. W rankingu opracowanym przez OC&C Strategy Consultants w 2014 roku firma zajęła 1. miejsce w zakresie obsługi klienta wśród sieci detalicznych w Polsce.

Rossmann stara się ułatwiać klientom wybór odpowiednich dla nich kosmetyków. Pomaga w tym na przykład dystrybuowany bezpłatnie magazyn „Skarb”. W Polskim Badaniu Czytelnictwa magazynów

i czasopism kobiecych (listopad 2014) zajął on 2. miejsce, uzyskując 7,6%. Zainteresowaniem konsumentów cieszy się również portal doradczy Rossnet.pl – miesięcznie notuje on 20 milionów odsłon.

Lokalizacja najemcy

Piętro

Legenda

bankomat
pokój rodzica z dzieckiem
schody ruchome
toaleta dla niepełnosprawnych
toaleta
winda
darmowe wifi na terenie całego obiektu
Plac zabaw