Regulamin Zakupy z efektem WOW
REGULAMIN AKCJI PRO-SALE pod nazwą: „ZAKUPY Z EFEKTEM WOW” w CH Atrium Reduta
§1 Postanowienia ogólne
- Nazwa akcji – akcja pro-sale jest prowadzona pod nazwą: „Zakupy z efektem WOW”.
- Organizator akcji pro-sale – Agnieszką Miazga, będąca właścicielem marki „33 Indeed” i prowadzącą działalność gospodarczą „2Pi Group Agnieszka Miazga” w Gdańsku, przy ul. Myśliwskiej 70, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, płatnikiem podatku VAT: NIP 583 244 52 41, REGON: 220241348 (dalej: Organizator).
- Miejsce akcji pro-sale – akcja odbywa się w Centrum Handlowym Atrium Reduta z o.o. mieszczące się przy Al. Jerozolimskie 148, 02-326 Warszawa z siedzibą w Warszawie, adres:
ul. Ostrobramska 75C, 04-175 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000714891, numer NIP: 5252639299, numer REGON:363205695, kapitał zakładowy 2.265.000 zł („Centrum Handlowe).
- Okres trwania akcji pro-sale – akcji odbywa się w dniach 20 sierpnia 2021 – 04 września 2021 roku.
§2 Definicje
- Akcja pro-sale – procedura oparta o mechanizm: kup, zapisz się do newsletteru i odbierz nagrodę, odbywająca się w Centrum Handlowym w Okresie akcji pro-sale na zasadach określonych
w niniejszym Regulaminie.
- Okres sprzedaży uprawniający do wzięcia udziału w akcji pro-sale – okres trwający wyłącznie
w dniach 20 sierpnia 2021 roku – 04 września 2021 roku, w godzinach otwarcia Centrum.
- Do wzięcia udziału w akcji pro-sale uprawnia:
- zakup dowolnych towarów lub usług udokumentowany maksymalnie dwoma paragonami, potwierdzającymi dokonanie zakupu w sklepach lub punktach usługowych Centrum Handlowego (z wyłączeniem zakupu artykułów alkoholowych, tytoniowych, leków, usług bankowych, usług pocztowych, usług kantora wymiany walut, usług telefonicznych, usług telewizyjnych, usług ksero, usług związanych z grami liczbowym, zakupu kart prepaid oraz zakupu kart podarunkowych), o łącznej wartości dowodów zakupu minimum 300zł/500zł brutto, dokonany w Okresie Sprzedaży. Rodzaj nagrody uzależniony jest od wartości zakupu zgodnie z treścią §4 Regulaminu.
- Dobrowolne pozostawienie danych osobowych do newsletteru w celu przetwarzania przez Centrum Handlowe dla celów marketingowych, w tym przesyłania informacji handlowych.
- Punkt Obsługi w akcji pro-sale – oznaczone miejsce w Centrum Handlowym zlokalizowane
na parterze w pobliżu sklepu CCC, w którym hostessa będzie obsługiwać Uczestników akcji
pro-sale zgodnie z niniejszym Regulaminem w dniach trwania akcji, czynny w godzinach:
12:00 – 20:00.
- Nagroda w ramach akcji pro-sale – nagroda lub nagrody, o których mowa w §4
- Uczestnik/ Uczestnicy akcji pro-sale – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność
do czynności prawnych, będąca konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1145) mająca miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. W akcji nie mogą brać udziału osoby biorące bezpośredni lub pośredni udział
w przygotowaniu i prowadzeniu akcji, a także pracownicy/współpracownicy i osoby powiązane choćby pośrednio z Organizatorem, Centrum Handlowym lub najemcami Centrum Handlowego oraz członkowie rodziny wymienionych podmiotów do drugiego stopnia pokrewieństwa.
- Regulamin akcji pro-sale – niniejszy regulamin.
§3 Zasady Akcji pro-sale
Uczestnik akcji pro-sale celem wzięcia udziału w akcji pro-sale powinien:
- Dokonać w Okresie Sprzedaży uprawniającym do wzięcia udziału w akcji Zakupu uprawniającego do wzięcia udziału w Akcji Pro-sale,
- Zgłosić się do Punktu Obsługi Akcji pro-sale z Dowodem Zakupu i zarejestrować się u hostessy. Po zarejestrowaniu dowodu zakupu oraz weryfikacji spełnienia przesłanek opisanych
w Regulaminie przez hostessę, każdy dowód zakupu zarejestrowany otrzymuje pieczątkę
i jest wykluczony z ponownej rejestracji,
- Zapoznać się z niniejszym Regulaminem,
- Zaakceptować na tablecie oświadczenie o zapoznaniu się z treścią Regulaminu, podpisać protokół odbioru nagrody oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych
w postaci imienia i nazwiska, w celu udziału akcji pro-sale i odbioru nagrody w Punkcie Obsługi promocji,
- W przypadku możliwości otrzymania nagrody zgodnej z §4 lit. a) pkt 3, Uczestnik poza realizacją zakupów zgodnie z §3 lit. a) pkt 1-4, zostanie poproszony przez Obsługę Punktu
o podanie danych osobowych do newslettera (numer telefonu i adres e-mail), które jest dobrowolne,
- Uczestnik może wziąć udział w akcji 1 raz dziennie po dokonaniu zakupów uprawniających do wzięcia udziału w akcji i uprawniony jest do otrzymania jednej nagrody dziennie w Punkcie Obsługi promocji,
- Uczestnik jest zobowiązany do okazania paragonu/ów, (faktury nie są honorowane) określonych w regulaminie.
§4 Nagrody
- W ramach akcji pro-sale przyznawane są następujące nagrody:
Nagroda | 20.08.2021 | 21.08- 04.09.2021 | Suma |
Karta 50 zł | 90 szt. | 65 sztuk dziennie | 1000 sztuk |
Upominek – newsletter | 80 szt. | 30 sztuk dziennie | 500 sztuk |
Całkowita liczba nagród jest ograniczona i wynosi 1500 (słownie: tysiąc pięćset) sztuk.
- Organizator wskazuje, iż w przypadku, gdy w danym dniu okresu trwania akcji nie zostaną wydane wszystkie nagrody w ilości maksymalnej dla każdego dnia, Nagrody te mogą przejść na kolejny dzień. Hostessa będzie informowała w Punkcie Obsługi Akcji o zwiększeniu ilości nagród do wygrania w danym dniu.
- Przyznanie Uczestnikowi określonej Nagrody z określonej puli (§4 lit. a), uzależnione jest od kwoty przedstawionej na paragonach:
- zrób zakupy za minimum 300 zł brutto na maksymalnie 2 paragonach z wyłączeniem Hipermarketu Carrefour i odbierz kartę podarunkową o wartości 50 zł brutto
lub
- zrób zakupy za minimum 500 zł brutto na maksymalnie 2 paragonach, w tym minimum 1 paragon z Hipermarketu Carrefour i odbierz kartę podarunkową o wartości 50 zł brutto
- Uczestnik akcji uprawniony do Nagrody jest zobowiązany do jej osobistego odbioru niezwłocznie po zarejestrowaniu paragonu. Nieodebranie nagrody w powyżej wskazanym terminie powoduje utratę uprawnienia do jej późniejszego otrzymania.
- Uczestnik ma obowiązek przedstawić paragon/paragony (faktury nie są honorowane) świadczące o dokonaniu zakupów na terenie Atrium Reduta.
- Uczestnikowi akcji nie przysługuje prawo do otrzymania ekwiwalentu pieniężnego zamiast Nagrody ani do przeniesienia uprawnienia do odebrania Nagrody na osoby trzecie.
- Praw i obowiązków związanych z uczestniczeniem w akcji, w tym także prawa do żądania wydania Nagrody nie można przenosić na inne osoby.
- Nagrody w akcji nie podlegają wymianie na gotówkę, ani na jakiekolwiek inne Nagrody rzeczowe.
- Nie ma możliwości zakupu Nagród.
- Pula nagród jest ograniczona. Po wyczerpaniu ilości Nagród, Uczestnikom akcji nie przysługuje roszczenie do otrzymania Nagrody, nawet po spełnieniu wszystkich postanowień Regulaminu.
- Za pozostawienie danych osobowych do newsletteru w celu przetwarzania przez Centrum Handlowe dla celów marketingowych, w tym przesyłania informacji handlowych organizator przewidział nagrodę niespodziankę dla pierwszych 500 osób.
§5 Nagrody – aktywacja karty 50 zł
- Otrzymaną kartę o wartości 50 zł należy zarejestrować na stronie: up-karty.pl
- Karta zostanie aktywowana maksymalnie 7 dni od momentu jej rejestracji.
- Brak rejestracji karty, skutkuje brakiem możliwości jej użycia.
§6 Zasady postępowania reklamacyjnego
- Reklamacje mogą być zgłaszane pisemnie za pośrednictwem poczty lub pisemnie bezpośrednio
w Biurze Organizatora na adres podany w 1 lit. b) Regulaminu w terminie 7 dni licząc od dnia zakończenia akcji. O prawidłowym wniesieniu reklamacji decyduje stempel pocztowy lub potwierdzenie jej złożenia w biurze Organizatora.
- Każda reklamacja powinna zawierać następujące dane Uczestnika akcji: imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz numer telefonu kontaktowego składającego reklamację oraz powód reklamacji oraz treść żądania reklamacyjnego.
- Reklamacje rozpatruje Organizator. Rozpatrzeniu podlegają wyłącznie reklamacje – zgłoszone
w formie pisemnej, zawierające dane określone w §6 lit. b) Regulaminu.
- Postępowanie reklamacyjne trwa 7 (siedem) dni roboczych. Zawiadomienie o wyniku reklamacji zostanie przesłane składającemu reklamację pocztą (listem poleconym) na adres wskazany
w reklamacji. O zachowaniu siedmiodniowego terminu decyduje data nadania przesyłki przez Organizatora (data stempla pocztowego).
- Postępowanie reklamacyjne jest dobrowolne, a wyczerpanie postępowania reklamacyjnego nie jest konieczne przed realizacją swoich roszczeń na drodze postępowania sądowego.
§7 Postanowienia końcowe
- Organizator akcji pro-sale ma prawo odmówić przyznania Nagrody Uczestnikowi akcji,
w stosunku do którego powziął uzasadnione podejrzenie o podejmowanie działań sprzecznych
z Regulaminem (w tym fałszowania dowodów Zakupów uprawniających do wzięcia udziału w akcji promocyjnej, dokonywania fikcyjnych Zakupów uprawniających do wzięcia udziału
w akcji promocyjnej, dokonywania zwrotu zakupionych produktów) po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego stwierdzającego dokonanie naruszeń.
- Organizator akcji zastrzega sobie prawo w każdym czasie do zmiany Regulaminu z uwagi
na wystąpienie okoliczności niezależnych od Organizatora, których nie był w stanie przewidzieć przy organizacji akcji, z zastrzeżeniem, że zmiany te mogą być dokonane tylko na korzyść Uczestników. Zmiany regulaminu będą ogłaszane w ten sam sposób co ogłoszenie samego regulaminu.
- Organizator akcji ma prawo do odwołania akcji z uwagi na wystąpienie okoliczności niezależnych od Organizatora, siły wyższej oraz problemów technicznych pojawiających się
w miejscu odbywania się akcji uniemożliwiających działania Punktu Obsługi Akcji pro-sale, których nie był w stanie przewidzieć przy jego organizacji. Odwołanie akcji nie dotyczy osób, które w chwili odwołania spełniły już warunki do otrzymania Nagrody.
- W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.
§8 Dane osobowe – klauzula informacyjna
dla przetwarzania w celach Akcji Promocyjnej
- Administratorem danych osobowych podanych przez Uczestnika w związku z udziałem w akcji jest Agnieszką Miazga, będąca właścicielem marki „33 Indeed” i prowadzącą działalność gospodarczą „2Pi Group Agnieszka Miazga” w Gdańsku, przy ul. Myśliwskiej 70, [email protected].
- Dane będą przetwarzane w celu prawidłowego przeprowadzenia akcji i wydania nagród, w oparciu o wyrażoną przez Panią/Pana zgodę, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, a także w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora polegającego na realizacji umowy
ze Zleceniodawcą akcji pro-sale i analityka, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
- Dane mogą być udostępniane Zarządcy Centrum Handlowego, Zleceniodawcy akcji pro-sale, podwykonawcom Organizatora.
- Uczestnik ma prawo do:
- dostępu do swoich danych osobowych,
- żądania sprostowania danych osobowych,
- żądania usunięcia danych osobowych,
- żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych ze względu na szczególną sytuację,
- przenoszenia danych osobowych, tj. prawo otrzymania od Organizatora danych osobowych,
w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się
do odczytu maszynowego. Uczestnik może przesłać te dane innemu administratorowi danych lub zażądać, aby Organizator przesłał te dane do innego administratora, o ile jest to technicznie możliwe,
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.
- Dane osobowe Uczestnika będą przechowywane przez cały okres akcji pro-sale oraz przez okres przedawnienia roszczeń cywilnych, oraz przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującymi.
- Uczestnik może wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, wysyłając na adres e-mail: wiadomość wycofującą zgodę. W treści wiadomości należy podać swoje imię
i nazwisko. Cofnięcie takiej zgody jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w akcji promocyjnej oraz utratą prawa do jakiejkolwiek Nagrody. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
- Uczestnikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
- Dane Uczestnika nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Niepodanie danych osobowych uniemożliwi jednak wzięcie udziału w akcji pro-sale.
§9 Dane osobowe ( adres email, numer telefonu) –
klauzula informacyjna dla przetwarzania w celach marketingowych
- Administratorem danych osobowych Uczestników zbieranych w celach marketingowych
(adres email, miejscowość) jest Zleceniodawca akcji tj. Atrium Reduta z o.o. mieszczące się
na Al. Jerozolimskie 148, 02-326 Warszawa. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Ostrobramska 75C, 04-175 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000714891, numer 5252639299, numer REGON:363205695, kapitał zakładowy 5.000 zł.
- Dane będą przetwarzane w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług (w tym
w celu przesyłania uczestnikom akcji materiałów informacyjnych i handlowych zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie).
- Dane osobowe w tym zakresie będą przetwarzane zgodnie z wyrażoną zgodą na podstawie
6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”).
- Dane osobowe mogą być ujawnione upoważnionym pracownikom lub współpracownikom Właściciela oraz Zarządcy Centrum bądź Organizatora, upoważnionym pracownikom lub współpracownikom podmiotu zarządzającego Centrum oraz podmiotom udzielającym wsparcia Właścicielowi lub Zarządcy Centrum lub Organizatorowi na zasadzie zleconych usług (podwykonawcom).
- Dane osobowe przetwarzane w celach, określonych w pkt b) powyżej będą przetwarzane
do momentu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych lub zaprzestania przez nas realizowania działań marketingowych lub zgłoszenia sprzeciwu przez osobę, której dane dotyczą (w zależności od tego, która ze wskazanych okoliczności wystąpi wcześniej). W celu dochowania obowiązku rozliczalności, dane będą przechowywane przez okres, w którym Administrator zobowiązany jest do zachowania danych lub dokumentów.
- Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
- W toku przetwarzania danych nie będzie dochodzić do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, które wywoływać będą w stosunku do Uczestniczek skutków prawnych.
- Każda osoba posiada prawo dostępu do treści swoich danych osobowych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do przenoszenia danych lub
do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem.
- Osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO.
- W Spółce powołany został Inspektor Ochrony Danych, z którym skontaktować można się
za pośrednictwem adresu e-mail: [email protected].